Tokat'a bu sene ikinci yolculuk

yeni ücretsiz izin aldığımdan uzun süren tatil planı yapamıyoruz malesef :( onun için ufak ufak izinler alıp haftasonuyla birleştirerek kendimizce gezmeye çalışıyoruz
bu haftasonuda öyle bir haftasonuydu cuma günü izin aldık perşembe gecesinden yola çıktık,
çok güzel bir gezi oldu aslında Serra'nın mızırdamaları dışında tabii
cuma sabah kahvaltıya Hanife halamdaydık harika bir sofra karşıladı bizi , bir sürü hazırlık yapmış canım yaaa
hepimiz orada toplandık annemler yayladan indiler oraya geldiler , pakize yengem annesinden geldi, Sebile ablamda geldi, hep beraber nefis bir kahvaltı yaptık
Pakize yengemin Erdeneri ilk kez gördüm çok tatlı maşallah Serrayla araları tam iki ay,
bizimki abla tabi iki ay büyük :)) baya iyi anlaştılar bebekçe :)) karşılıklı sohbetlerinden bir kare :))

çok tatlı ve farklı bir bebek Erdener de, maşallah Serra'dan iki ay küçük ama bir dişi çıkmış bile
alttan çıkarmış yeni, diş çıkarma döneminde olduğundan biraz huysuz dedi yengem ama maşallah ona rağmen ideal bir bebek ! uslu yani :)) bu arada Serrayla süt kardeş oldular artık :))
ikisinin ayaklarından bir görüntü :)) hoşuma giden bu görüntüyü de paylaşmak istedim :))

Hanife halamdaki harika kahvaltıdan sonra baya bir hoş beş ettik
bayadır görüşmüyorduk malum sonrasında Nuran yengeme geçtik orada da bir izzet-i ikram
şiştik vallahi yemektten :)))
Hanife halamda masayı çekemedim diye üzülüyordum , unutmuşum kahvaltı sonrasında aklıma geldi bu kez tedbirli davrandım ama :)) kimse oturmadan bir foto yakaladım :)))

yemeğin ardından yola koyulduk bu arada erkekler Hanife halamdayken ayrıldılar çarşıya geçtiler bayanları ben gezdirdim ;))) anahtarı kaptım yani :))
ilk kez bindiler benim şoförlüğümde arabamıza ama beğendiler yani :)))
turladık baya iyi oldu hoşlarına gitti yani bayan bayana arabyla gezmek iyi oluyor hakkaten erkekler çabuk sıkılıyor gezmekten .. Gezinin ardından derebağa geçtik ve oradaki evimizdeki değişiklikleri henüz görmediğimden epey meraklanıyordum nihayet merakımı giderdim , baya bir değişiklik var ama bitmediğinden içinin değişikliğini bitince ayrı bir post olarak yayınlıyacağım.
şimdilik sadece bahçe ve dış görünümden kareler olucak..
 yengemin yetiştirdiği tamamen organik fasulyeleri.

evin arkasındaki dereboyu yolun yapımı yürüyüş yolu olucakmış burası kocaderenin üzeri kapatılacak

Tokatın cevizi meşhurdur ve çok güzeldir , kendi cevizlerimiz

İnek beslemeyi zor bıraktırdığımız amcam hayvan beslemeden duramıyor bu kez kümes hayvancılığına yöneldi, kaz ördek horoz tavuk vs..

Evin bahçeden görünümü

yakından bir kare

Şimdide yayla evimizden görüntüler
Haziranın otuzunda oradaydık malum ve soba yaktık cayır cayır ,
eee yaylaya bebekle çıkılınca daha bir hassas olunuyor üşütmesin diye sobayı söndürmedik hiç

yaylada kahvaltı sofrası

Heeeey erik ağacına çıkmışlar erikleri yoluyorlar :))

Yayla evlerinden bir görünüm bizim evin balkonundan bu kare

Bahçeya hamak kurdu kızımın dedesi kızımı salladık hamakta uyudu hanım
hamak keyfi yaptı :))

bu güzel seyahatten çok haz aldık ama her güzel şey gibi sona erdi :s
dönüş yolundayız

dönüş yollarında pes düşüp uyuyakalmış Serra hanımın elleri

Ayçiçek tarlalrından geçtik Suluova tarafı

Dönerken akşam namazı için durduğumuz mescit çok şirindi